Цена 1 часа рабочей силы, как правило снижается.

Філософія права 1820, § 1

Материал из m-17.info

(Различия между версиями)
Перейти к: навигация, поиск
 
(1 промежуточная версия не показана)
Строка 1: Строка 1:
-
<small>[[ПРАВО]] / [[Cовокупность правил поведения]] / [[Философия права 1820 (Гегель Г.В.Ф.)]] /</small>
+
<small>[[ПРАВО]] / [[Cовокупность правил поведения]] / [[Філософія права 1820 (Гегель Г.В.Ф.)]] /</small>
---------
---------
 +
 +
Філософія науки людських прав містить, як об'єкт ідею людських прав, іншими словами концепцію прав та реалізацію цієї концепції.
 +
 +
Примітка. Філософія займається ідеями; тому вона не займається тим, що звичайно має назву тільки поняття, більш того, вона відібражає їх однобічність та штучність, а також і те, що є лише поняттям (не те, що, так часто приходиться чути, називають так і що на справді є лише абстрактне визначення розуму) має дійсність і має цю дійсність таким чином, що сама повідомляє про себе. Все, те, що, не є ця визначеня розумом дійсність, є рухоме існуюче буття, зовнішня раптовість, думка, позбавленное сутності явища, не-істина, помилка і т. п. Структура (die Gestaltung), яку поняття повідомляє собі у процесі свого здійснення, є інший суттєвий для пізнання помяття момент ідеї, інший від форми, яка є тільки думкою.
 +
 +
Додаток. Поняття та його існування — дві сторони, що різні та єдні, як душа і тіло. Тіло уявляє собою текеж життя, як і душа, та їх можливо таки вважати розділеними. Душа без тіла не є живою, тк як і навпаки. Таким чином, існуюче буття поняття є його тіло, слухняне, подібно останньому, душі, яка його створила. Насіння має у собі дерево і містить всю його силу, хоча воно ще не є деревом. Дерево повністю відповідає зразку насінні. Якщо, тіло не відповідає душі, то воно - є ніяким. Ежність існуючого буття і поняття, тіла і душі, є ідеєю. Вона - не тільки гормонічна, а є у повному взаємозв'язку. Не живе те, що якось не є ідеєю. Ідея права є свобода, і дісне її розуміння є лише тоді, коли вона познається в її понятті та існуючому бутті йього поняття.

Текущая версия на 15:23, 16 марта 2012

ПРАВО / Cовокупность правил поведения / Філософія права 1820 (Гегель Г.В.Ф.) /


Філософія науки людських прав містить, як об'єкт ідею людських прав, іншими словами концепцію прав та реалізацію цієї концепції.

Примітка. Філософія займається ідеями; тому вона не займається тим, що звичайно має назву тільки поняття, більш того, вона відібражає їх однобічність та штучність, а також і те, що є лише поняттям (не те, що, так часто приходиться чути, називають так і що на справді є лише абстрактне визначення розуму) має дійсність і має цю дійсність таким чином, що сама повідомляє про себе. Все, те, що, не є ця визначеня розумом дійсність, є рухоме існуюче буття, зовнішня раптовість, думка, позбавленное сутності явища, не-істина, помилка і т. п. Структура (die Gestaltung), яку поняття повідомляє собі у процесі свого здійснення, є інший суттєвий для пізнання помяття момент ідеї, інший від форми, яка є тільки думкою.

Додаток. Поняття та його існування — дві сторони, що різні та єдні, як душа і тіло. Тіло уявляє собою текеж життя, як і душа, та їх можливо таки вважати розділеними. Душа без тіла не є живою, тк як і навпаки. Таким чином, існуюче буття поняття є його тіло, слухняне, подібно останньому, душі, яка його створила. Насіння має у собі дерево і містить всю його силу, хоча воно ще не є деревом. Дерево повністю відповідає зразку насінні. Якщо, тіло не відповідає душі, то воно - є ніяким. Ежність існуючого буття і поняття, тіла і душі, є ідеєю. Вона - не тільки гормонічна, а є у повному взаємозв'язку. Не живе те, що якось не є ідеєю. Ідея права є свобода, і дісне її розуміння є лише тоді, коли вона познається в її понятті та існуючому бутті йього поняття.